Support

Vi tilbyder fuld support og vedligeholdelse af de løsninger og det udstyr, vi selv har installeret, uanset hvilken underleverandør vi har brugt.

Fuld support og service

Vi arbejder tæt sammen med vores kunder for sammen at skabe de bedst mulige løsninger og resultater. nLogic har altid god tilgængelighed, både hvad angår ekspertise, support og eventuelle reservedele. Vi giver kunderne maksimal service på alle niveauer, præcis som vi ønsker det, når vi selv er kunder.

Kontakt

  • Hverdage (08:00 – 16:00): +47 40 61 88 88 88 (tast 2 for teknisk) / support@nlogic.no
  • Uden for normal åbningstid: support@nlogic.no eller vagttelefon (telefonnummeret kan findes i supportaftalen)

NB! Prioritet 1-henvendelser (kritiske) skal meddeles både pr. telefon og e-mail.

  1. Send en e-mail til “support@nlogic.no”
    Dette er den metode, som de fleste af vores kunder foretrækker. Det er vigtigt, at emnelinjen i e-mailen er kort og præcis og opsummerer essensen af sagen på den bedst mulige måde. Det gør det lettere for alle parter at følge op på sagen. Sagen oprettes med prioritet “P3 – Normal”, men dette kan ændres, hvis det er nødvendigt.
  2. Registrér sagen direkte i nLogics webbaserede supportsystem
    Det er muligt at registrere en supportsag direkte på nLogics hjemmeside ved at gå ind på “support.nlogic.no”. Det kræver, at du opretter en bruger, og du kan følge alle sager, der er registreret hos den virksomhed, som brugeren tilhører (sagen oprettes med prioritet P3 – Normal). For kunder med aktive supportaftaler, se supportaftalen for en mere detaljeret beskrivelse af, hvordan man åbner en supporthenvendelse via nettet.
  3. I hastesager: Åbn en sag ved at ringe til nLogic Support på telefon
    Hvis noget haster, eller du ikke har mulighed for at åbne en sag på anden måde, kan du åbne en supporthenvendelse ved at ringe til nLogic Support på telefon +47 40 61 88 88 88 (tast 2 for Support). Dette gælder for henvendelser inden for normal arbejdstid (08-16). Bemærk venligst, at dette ikke er den foretrukne metode.

    Hvis du ønsker at ændre prioriteringen af sagen, gøres dette ved at give besked til sagsbehandleren eller ved at ringe til nLogic Support på telefon +47 40 61 88 88 88 (tast 2 for Support).

    Henvendelser uden for normal åbningstid kræver en beredskabsaftale, der giver adgang til denne supportservice.

Udtræk support- og logfiler fra Juniper-produkter

Hvis du oplever et problem med et Juniper-produkt, vil vi være i stand til at hjælpe dig hurtigere, hvis du indsamler og uploader
følgende oplysninger.

For Juniper (Junos) baserede enheder:

  • anmod om supportoplysninger | gem /var/tmp/RSI.txt
  • file archive compress source /var/log/* destination /var/tmp/logs.tgz

Kopier og send support- og logfilerne (RSI.txt og logs.tgz) til os.

For at få support- og logfiler til Juniper EX i Virtual Chassis, se beskrivelsen på Junipers hjemmeside.

Billede af Golstan Eliasin.

Golstan Eliassi

Har du spørgsmål om support og service?

Udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig for at hjælpe dig med support og service.